شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: بزرگداشت گئو ویدن گرن و بررسی کتاب «پژوهشی در خرقه‌ی درویشان و دلق صوفیان» روز سه‌شنبه چهارم شهریور در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار می‌‌شود.نصرالله پورجوادی،فضل‌الله پاکزاد و بهار مختاریان درباره‌ی مقام علمی و آثار او سخن می‌گویند.

کتاب گرن

به گزارش همشهری‌آنلاین روابط عمومی شهر کتاب این نشست به بهانه انتشار برگردان فارسی کتاب «پژوهشی در خرقه‌ی درویشان و دلق صوفیان» نوشته‌ی گئو ویدن گرن است که توسط بهار مختاریان به فارسی ترجمه و به همت نشر آگه منتشر شده است.

قرار است که مرکز فرهنگی و بین‌المللی شهر کتاب با همکاری مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوئد و دانشگاه‌های استکهلم، اوپسالا و لوند برنامه‌های مختلفی را در ایران و سوئد در معرفی فرهنگ ایران و اسلام و فرهنگ سوئد برگزار نمایند.

در آینده‌ای نزدیک نیز بزرگداشت اریک هرملین، ایران‌شناس برجسته‌ی سوئدی، با حضور پژوهشگران و ایران‌شناسان سوئدی در شهر کتاب و دانشگاه لوند برگزار می‌شوند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند ساعت شروع مراسم(16 و 30 دقیقه) به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود.

کد خبر 269651

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha